God morgon vänner! Hoppas er vecka har varit bra! Det gick skit med att hålla sp-potten denna veckan. Vaknade på torsdag morgon och hade mensvärk. Det är inte kul och det sabbar så mycket då kroppen kommer i obalans. Jag får som många andra tjejer under denna perioden så extremt sug på sött. Men eftersom jag har min 1 like - 1 dag - utmaning så får jag ju inte äta godis. Det resulterade istället i att jag småätit och inte alls hållt mig till in budget dessa dagar. Jag kommer förmodligen inte göra det idag heller. Trodde att mensen skulle komma under dessa dagar men icke - bara värk.
 
En annan grej som jag börjat känna av under de senaste dagarna är att jag inte känner att kroppen tillhör den jag känner mig som. Jag känner mig fortfarande som jag gjorde innan viktnedgången men ser en annan person i spegeln. Jag känner mig pigg, frisk och stark så jag mår inte alls dåligt över detta.
Bara annorlunda
Kram
 

Kommentera

Publiceras ej