God förmiddag på er!
 
Jag har planer på att dra igång denna bloggen igen då jag får så fin respons på min instagram - med samma namn. Vad tycker ni?
Då jag har två barn och en vardag som ska gå ihop har jag några förslag och riktlinjer som jag tänker försöka följa för att jag både ska orka och ha tid för detta.
 
  • Jag vill blogga 2 gånger i veckan. Onsdagar och Söndagar.
  • Jag vill dela med mig av mina favoriter under veckan - både mat och dryck.
  • Jag kommer försöka lägga ut veckans 3 mest likade bilder från instgram. 
  • Jag kommer försöka tipsa er om verktyg/förberedelser och liknande som hjälper mig i min vardag...
  • ...och lite träninging på det.
 
Ni för jättegärna komma med invändningar och förslag på hur jag ska kunna få denna bloggen att blomstra och tillfredställa en så bred publik som möjligt. Kram på er och ha en superbra dag!
 
 

1 kommentarer

Anonym

21 Jan 2019 13:15

Jag är sämst på att kommentera på bloggar, surfar ju mest med mobilen och det är bökigt att skriva från den tycker jag. Men jag läser gärna! Följer dig på instagram och gillar det du gör. Så kommer att kika in här när jag tänker på det. Heja dig! /fruwihlborg

Kommentera

Publiceras ej